onsdag, januar 24, 2007

Halskanten..........

.....blev ændret til en lille smart rullekrave og Anika blev dermed straks taget i brug af Emma.

Emma gider ikke rigtig posere foran kameraet og leger istedet "peek a boo". Trøjen er strikket i str. 4- 5 år og er rigelig stor. Der røg knap 200 gram Opal strømpegarn strikket på pind 3mm.





Den er perfekt og skal nok blive godt brugt af Emma.

Og så lige to af de hurtige projekter.....en alfehue til min niece Laura og et fimre halstørklæde, venligst nedskrevet af Anne, i garnresterne.....det skal den 8 årige nok blive glad for. Tænk, at Laura selv bestilte noget i grønt....det har hidtil kun været lyserødt, der havde interesse. Men hatten skulle passe til den grønne vinterjakke....mit held.....for jeg er ærligttalt lidt træt af lyserødt.


Jeg arbejder stadig på den gul grønne "inderst-inde" og skal derefter igang med en blommefarvet Gurli Gris.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Der er sørme fut i pindene! Den gule Hundertwasser er da langt flottere end jeg umiddelbart troede. Det er jo ligefør man fristes til gult...
KH Britt

Anonym sagde ...

God ide med rullekanten ! Det er en rigtig soed sweater og stroempegarn er perfekt til boernesweatre :-)

KH
Angelika

Lene Sophie sagde ...

Hvor er trøjen bare blevet flot. Det er jo helt utroligt hvad du får fra hånden. Glæder mig til at se "inderst inde" færdig. Har også flere nøgler koigu liggende - så det kunne være man skulle følge dit eksempel.
KH Lene Sophie

Vivian sagde ...

Det er jo lige hendes farve, hvor ser de bare godt ud sammen :-))

Way to go!

KH

Anonym sagde ...

søde søde emma, hvor er hun fin i den nye trøje. Et hit - you can tell....

smart sært til kusinen.